Min lillebror

Jag satt och tänkte lite här framför datorn, kom på att idag är det 3 år sen min lillebrors olycka. Jag är så glad att allt har gått så bra som det har gått. Det hade kunnat gå mycket värre, det är jag väl medveten om. Och min lillebror är en riktig kämpe, jag tror inte ens jag kan ana vad han gått igenom faktiskt.. Han är tuffare än vad jag någonsin trodde, men jag visste att han skulle komma tillbaka. Han om någon skulle klara av det för min lillebror är bäst! Jag säger det nog för sällan, men jag älskar verkligen honom. Den här dagen för 3 år sen va en av de jobbigaste i mitt liv, men jag är så glad att allt blev bra :)

Nu blev jag sentimental igen, jag är en grubblare jag vet.. Kände att jag bara va tvungen att skriva av mig om hur fantastisk min lillebror är.. Allt gick bra och det är vi så lyckliga för, ingen idé att älta det längre..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fint skrivit! Man säger tyvärr allt för sällan till sina nära att man tycker om dem



puss

2009-11-30 @ 18:07:23
Postat av: Susanne

Man skall vara rädda om sina nära och kära. Man vet aldrig vad som kan hända! Tycker om dig, det vet du./ kram Suss

2009-11-30 @ 20:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0