Missat tåg

Jävla skit! Jag missade tåget.. Jag kom till stationen precis när det gick.. Det är så jävla surt.. Jag fick verkligen inte bli sen idag.. Helvete oxå! Aja jag kommer inte så sent, skulle inte börjat förrän 9 i alla fall så..
Annars vaknade jag med en jätte bra känsla imorse, synd att den förstördes lite av att jag missade tåget. Men annars känns det skit bra idag! Det känns så skönt att kunna säga det och verkligen mena det.. Va längesen nu..
Mycket beror nog på att jag kunnat berätta precis vad jag känner det sista och det känns så skönt. Jag funkar så att får jag ur mig det jag känner, så kan jag släppa det och gå vidare och må mkt bättre sen.

Nej nu är det snart dags att gå till tåget, det här tänker jag inte missa haha.. Nu sitter jag på tåget. Skönt haha. Jag är lite ledsen ändå idag. Det är mkt känslor i mig idag. Pratade med mamma förut, hon berättade att deras granne som även är ingift i mammas släkt gick bort i natt. Det va väntat men det är ändå jobbigt. Han fanns alltid där när jag va liten och nu finns han inte längre.. R.I.P Kjell.

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Hej!Hur e läget?

Har du varit på Scotts nyss?



Kram//Anna

2009-11-07 @ 15:00:07
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0