Mitt dygn i Vedum

Nu är jag hemma från min snabbvisit hos mamma och pappa. Åkte ju dit för jag skulle gå på Kjells begravning. Kom till Herrljunga runt 11 då pappa hämtade mig. Så åkte vi hem till mamma och pappa och så åt vi lite och sen va det dags att åka till kyrkan. Det höll på att sluta med överkörd katt innan och sådär. Min mamma rusandes efter stackars Maja (Mammas och pappas katt) va oxå en syn haha. Sen kom vi till kyrkan och det va ju allt annat än kul. Nicole och Sandra grät och då började såklart jag oxå. Det va helt klart jobbigast att Sandra och Nicole va så ledsna. Men klart dom va, d va deras morfar. Men det va en jättefin begravning med fina låtar och så. Efteråt va vi en stund vid graven och sen åkte vi och hämtade Kathrin på fritids och efter det gick vi till Kerstin och fikade. Va fel det känns att bara skriva Kerstin, det har alltid varit Kerstin och Kjell. Det va rätt trevligt. Nicole och Zanna hittade massa gamla fotoalbum som dom kollade igenom. Jag skäms för min mamma haha.. Som hon har sett ut.. Sen hitta vi ett kort på mig, då fick hon skämmas för mig haha.. Efter det gick jag och barnen hem till mamma och pappa för dom ville gosa med kattungarna. Sen skulle vi köra hem Kathrin så då följde jag med och va hos brorsan några timmar. Han bjöd på pizza och sådär. Min storebror kan om han vill haha. Numera funkar vi riktigt bra ihop. Sen hämtade pappa mig och då kom Nicole in en sväng till och sen kom även Jeanette och Sandra. Nicole är helt tokig.. Helt plötsligt börjar hon prata portugisiska med Jeanette (bara dom som förstod) så då säger jag: Det är fult att prata ett språk inte alla förstår Då svarar ungen: Amen det är ju bara blondinerna här som inte fattar. Hon finner sig så jäkla fort, jävla unge haha. Sen gick dom hem och vi gick och la oss..

Sen åkte jag hem imorse när mamma gick till jobbet. Det va en intensiv dag men kul att träffa alla, händer ju inte så ofta.
Skönt att få säga hej då på riktigt till Kjell.. Kommer sakna honom, men d va bäst för honom det som hände.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0