Scotts i O-hamn

Igår åkte jag, mimmi och Tess till Oskarshamn. Det va en låååång resa haha. Det känns ju längre för det blir ju mörkt så jävla tidigt oxå. Men vi kom ner i alla fall och det va lätt att hitta parken. Tack Nilla för hjälp med vägbeskrivningen :)
Så gick vi in. "Men kan vi gå in här" "Men Lillen är ju här". Haha Lillen va rolig han. Förstår inte att han inte ville se ut som Henke ;). Så hejade vi på alla och sen gick vi och satte oss vid ett bord. Råkade på en surkärring oxå.. Snål jävla smålänning. Sen kom Nilla och Mia. Så jäkla kul att träffa dom igen :)

Sen stod vi i shopen en stund. Alltid lika trevligt. Det va en trevlig spelning men tråkig publik. Mest dansare som knappt applåderar. Sen stod Gunnar i shopen så vi gick runt lite och sådär. Jag tog lite kort oxå, ska försöka få in dom i datorn sen.

Vi va rätt trötta så typ direkt efter spelningen åkte vi hem. Sa hej då och sådär..

Nej jag mår inte bra, nej jag har inte lust med nåt, nej jag vet inte hur jag någonsin ska må riktigt bra igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0