Sjukling

Det som inte fick hända den här veckan har hänt. Jag har fått feber. Har mått skit på jobbet idag, mest efter lunch men sen när jag skulle gå till tåget trodde jag inte att jag skulle fixa det.. Hade så ont i hela kroppen. Tog två panodil på tåget och dom hjälpte lite för jag mådde bättre när jag kom hem men tog ändå febern och det visade sig att jag har feber så jag stannar hemma imorrn. Vill inte chansa nåt den här veckan. Ska ju på begravning på torsdag, det får vi se hur det blir med det nu. Nu ska jag bara vila och hoppas att jag är bättre redan imorrn..
Jag förstår inte varför jag alltid ska tvätta när jag har feber haha. Det har hänt en gång förut för inte så längesen.. Men måste ju tvätta.. Orkade ju aldrig igår.. Jag va ju hos Mimmi hela dagen/kvällen igår. Lika kul som vanligt :) Fick gjort en hel del på min duk, snart är jag nog klar haha.. Svor inte så mkt igår ;)

Nu ska jag kurera mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0