Tisdag

Så har en dag till gått.. Idag har jag haft mina första utvecklingssamtal och det gick jätte bra. Att prata med föräldrar har aldrig varit nåt problem för mig haha. Men skönt att ha det gjort. Det är inga jobbiga barn heller för den delen, ska ha ett imorrn som är lite knepigare. Men det ska nog gå bra det med tror jag. Alla mina barn är goa på sitt sätt..
Slutade ju tidigt idag så va hemma vid 16. Då hade mitt körkort redan kommit så jag va och hämtade det på posten. Cyklade dit och d är skrämmande vad min kondition är dålig.. Jag måste börja träna, det här håller inte.. Men nu har jag körkort igen i alla fall, d känns bra det :)

Nu ska jag sy.. Jag är nästan klar med alla efterstygn på min duk, har bara hållt på med den där duken sen i våras haha.. Jag är lite seg jag vet. Min mamma klaga på att jag sydde dukar till fel årstid haha. Jag blev klar med en julduk i typ mars haha. Men grejen är att d är rätt årstid när jag börjar.. Det jag gör nu är en midsommarduk haha. Men sen ska jag göra en julgrej till mormor och den ska bli klar till den här julen haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0