Trevlig helg

Så har helgen snart gått oxå.. Det är värst vad dom springer fram. Helgen borde vara lika lång som veckorna tycker jag haha. Det har varit en lugn och skön helg.. Igår va jag på stan och fixade lite saker. Har fått iväg körkortsgrejset nu. Måste ju ha nytt eftersom det andra försvann med plånboken. Vi skulle firat 5 år imorgon mitt körkort och jag haha. Det är helt otroligt, jag har haft mitt körkort i 5 år, jag förstår det inte själv.. Tycker det va igår jag började övningsköra..

Va hos Mimmi hela kvällen igår. Det va trevligt som vanligt. Behöver mina vänner mer än någonsin nu, tror dom vet det oxå. Jag är så glad att jag har dom vänner jag har, för dom är verkligen dom bästa.

Ska nog gå till Mimmi idag med. Vi har ju syjunta ihop, trevligt som fasen ;) Jag svär och hon syr typ haha.. Jag är glad att hon inte räknade hur många gånger jag sa fula ord igår haha

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, då har ju jag 4-årsdag imorgon :)

2009-11-15 @ 13:52:22
Postat av: Icka

Angelica: Ja just det ja :)

2009-11-15 @ 21:40:33
URL: http://ickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0