Norrköping

I fredags efter jobbet va det bara att skynda sig när jag väl kom hem. Tåget va såklart försenat så jag fick vänta på nästa tåg i Arboga.. Så jag va hemma 17 och typ 18.15 åkte vi mot Norrköping. Det va dags för att se Scotts igen, det va några veckor sen nu.. Det blir ju rätt ofta. Vi va väl där runt 19.30 och då gick vi in och hälsade på killarna och sådär sen placerade vi oss i shopen. Det va en trevlig kväll trots att jag va jätte trött. Man blir det om man har gått upp halv 5 haha. Men det va kul ändå. Alltid lika kul att snacka med P-O. Han är ju helt galen, säkert därför jag gillar honom så mkt.. Han är så jävla kul att prata med.. Men han har massa roliga smeknamn på mig, d vet jag inte om jag gillar haha. I fredags kallade han mig "Den lilla". Sen när dom hade spelat klart så va vi kvar när dom packade. Tess hjälpte till att packa.. Jag sa till P-O att jag kunde hjälpa till om han gav mig nåt väldigt lätt men han sa aldrig till sen så han hittade väl inget som va tillräckligt lätt som han trodde jag kunde klara av ;). Så jag satt på ett bord med Mimmi och en tjej som heter Emma som kände Nicklas och pratade en stund. Sen blev jag chockad för Lillen kom och la armen om mig och sa att jag såg jätte trött ut och det va jag ju så jag nekade ju inte till det. Så jag förklarade ju varför och sådär och då sa han att han oxå brukade åka tåg till sitt jobb. Då sa jag: Ja men inte så tidigt. Det höll han ju med om så jag hade det ju värre haha. Ja det va en trevlig kväll. Grabbarna är alltid lika goa :) Sen startade ju inte bussjäveln, men det löste sig sen. Jag och Mimmi slapp det som Lillen föreslog i alla fall haha. Det hade varit en syn det ;).

Nu tänkte jag bjuda på några av mina dåliga bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0