Glad igen

Så va det onsdag redan.. Jag har jobbat både igår och idag.. Igår va det APT-möte oxå..Det betyder att all personal plus våra chefer har möte, fikar och äter godis haha. Nej men det va trevligt faktiskt. Men jag smet tidigare så jag skulle hinna med mitt tåg.. Idag slutade jag tidigt, det va ritktigt skönt. Sen jag kom hem har jag hunnit laga mat, äta mat och dammsuga och torka alla golv och ringa till Anna som jag inte pratat ordentligt med på ett tag.. Så jag är nöjd med dagen :)

Känns som jag är på rätt köl med livet igen faktiskt :) Det känns riktigt bra.. Jag börjar ta tag i saker som behövs göras och så.. Imorrn är det en lång dag igen, får se om jag är så nöjd med livet efter den haha..

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Heja Icak! Du vet att jag håller på dig och tycker du är värd lite medvind nu.

2009-10-08 @ 06:56:39
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Susanne

Kämpa på "tjejen". Snart är helgen här. Ett litet "andningshål". Kram på dig. /Suss

2009-10-08 @ 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0