Utan vänner är man ingenting

Jag har funderat lite på det här med vänner ett tag. Jag har ganska många vänner.. Några få som står mig riktigt nära och som vet allt om mig. Vissa hörs jag med varje dag.. Sen har jag en vän som jag inte hörs så väldigt ofta med men som jag ändå räknar som en av mina allra bästa vänner. Hon har funnits i mitt liv sen sommaren -98 tror jag det är. Jag skulle inte klara mig utan henne. Vi behöver inte höras så ofta för vi vet att vi ändå finns där för varann om det skulle vara nåt. Det är sånna vänner man vill ha, som finns där när man behöver dom. Det har jag några styckna och det är jag evigt tacksam för. Utan mina vänner vore jag ingenting. Jag är nog dålig på att berätta hur mkt ni betyder för mig.. Men jag älskar er allihop <3

Utan vänner är man ingenting


Kommentarer
Postat av: Sofia

Heej gumman. Va fint inlägg du har gjort och jag tänkte bara säga att jag finns alltid här för dig!! puss

2009-10-18 @ 22:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0