Bättre idag

Idag är det inte bättre än igår kan jag säga men det är i alla fall såpass bra så det blir bio ikväll med bästa sällskapet. Om jag har fattat det hela rätt så ska vi se Johan Falk. Åh vilken bra koll jag har som vanligt ha ha. Det är ju VM-kval i fotboll som jag missar nu.. Tess skrev nyss och sa att jag hellre går ut med dom än ser fotbollen betyder att dom är bättre och viktigare ha ha. Hon får tro vad hon vill :P

Jag vaknade som vanligt jättetidigt, när jag får sova så kan jag inte. Är inte det typiskt? Sen ägnade jag hela morgonen åt att fixa ordning ett  projekt som jag hållt på med. Det är lite hemligt än, men snart så ;). Sen sov jag några timmar till, vilket var väldigt välbehövligt för nu mår jag bättre än innan i alla fall :). Så nu håller jag på och tvättar och om ett tag så kommer Carro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0