Städning

Mår väl lite bättre nu.. Ska i alla fall stanna hemma imorrn och på onsdag oxå. Jag måste ju bli riktigt frisk innan jag går iväg. Jag har ingen lust att bli sjuk igen sen.. Har inte gjort alltför mkt idag.. Tagit det lugnt och det blir det imorrn med. Fick ett litet städtyck här förut, min toa såg förjävlig ut och då katten fått för sig att golvet där inne blivit kattlåda va det bästa att ta tag i det.. Så nu är d städat där i alla fall så får jag väl ta resten av lägenheten en annan dag..

Nu ska jag bara ta det lugnt, känner att jag inte är helt frisk. Blev genomsvett av min lilla städning..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gumman

Hoppas du blir frisk snart

puss

2009-09-07 @ 20:56:42
Postat av: Susanne

Det kanske var mer än Du som tyckte att toan behövde en upprengöring? haha. Vad gör man inte för att få uppmärksamhet? /Kram Suss

2009-09-08 @ 10:18:13
Postat av: Emma

han hette emil gustavsson från håkantorp.. född 1989 =/

2009-09-08 @ 13:04:09
URL: http://emandwille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0