Pollenallrgi

Den här veckan har jag gått som i en bubbla. Jag är så jäkla trött, jag har inte ork till nånting. Varje år längtar jag till våren och varje år verkar jag ha glömt bort hur jobbigt det egentligen är. Den här jävla pollen, det är inte kul. Ändå vill jag ha vår varje år och jag vill det fortfarande fast jag är trött, halsen värker och ögonen rinner.. Jag vill ha det ljust och sol som det är nu.. Då trivs jag som bäst och förhoppningsvis försvinner den här tröttheten snart och jag kan bli pigg igen.
Trivs på jobbet i alla fall och tycker jag har kommit in i det rätt bra. Men det va skönt med en mjukstart :) Påsken blir riktigt lugn för min del. Det är rätt skönt det faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du vet väl att människan har kort minne? Kanske vi kan tävla med guldfisken, haha. GLAD PÅSK på dig Icka. Svar kommer.. / Kram Suss

2010-04-02 @ 20:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0