Så jäkla skönt

Jag glömde ju berätta igår vad som låg och väntade på mig när jag kom hem i fredags. Mitt examensbevis :) Som jag har längtat efter det och nu är det äntligen fixat :) Känn så jäkla bra :) Behöver jag inte tänka på det mer, känns skönt.

Idag har jag jobbat igen, det va kul som vanligt. Efter jobbet har jag varit på onoff, köpte lite grejer. Bland annat en extern hårddisk som jag har velat ha hur länge som helst men nu gjorde jag slag i saken. Jag litar inte riktigt på min dator så kan vara bra med en backup, så behöver jag inte ha allt på datorn.. Vilket oxå är bra. Kommer ta ett tag att flytta allt bara haha. Håller på med bilderna nu, men det är snart fixat..

Jag ska ut och åka båt för er som undrar vad jag ska göra på min 2 dagars ledighet. Det ska bli riktigt skoj, ser verkligen fram emot det.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för info! Många som skall åka båt just nu , haha. / Suss

2010-04-19 @ 23:51:23
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0