Trötta veckan

Jag är verkligen trött den här veckan. Känns som jag går runt i en dimma, men jag kämpar på. Imorrn är det ju faktiskt fredag. Valborg är det ju, ska ut på O'learys tror jag. Jag hoppas jag inte somnar haha. Men det ska nog inte va nån fara ;) Igår skulle jag kolla fotboll men då somnade jag i soffan så jag gick och la mig..

Det underbara med den här veckan är att det är så underbart väder även om det har blåst lite idag. Igår va vi ute hela dan, underbart. Men jag blir så irriterad på vissa jag jobbar med. Jag förstår mig inte på vissa, så jag försöker inte ens.

Ikväll ska jag kolla på fotboll (och hålla mig vaken), mitt Elfsborg spelar ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0