Underbara våren

Så va nästan påsken över då. Den har varit lugn och skön. Igår va jag ute på en långpromenad. Det va verkligen hur skönt som helst, vilket underbart väder vi har fått :) Tur jag inte tog vinterjackan, kan man hänga undan den nu tro?? Jag vågar nog inte riktigt än haha. Man vet aldrig, mamma snurrade nåt om blötsnö förut när jag pratade med henne. Jag hoppas hon pratade i nattmössan haha.

Idag händer inte så mkt heller.. Ska ta det lugnt. Ska nog sy en del på min duk tror jag, jag vill bli klar så jag kan börja med nåt roligare haha. Men ska ju ha syjunta med Mimmi imorrn så :)

Nu ska jag ta tag i korten från förra helgen, så ska jag visa dom här sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0