Underbart väder

Om jag klagade på vädret i lördags så kan jag absolut inte kalga på vädret som har varit sen dess. I söndags va det underbart så då va jag ute och gick en stund på morgonen. Sen va det fotboll vilkt gick riktigt uselt! Sen va jag nere på stan en sväng för att köpa sytråd, fy fan va det är dyrt förresten. Det är inte klokt, för lite tråd.. Sen hängde jag hemma hos Mimmi och Tess resten av kvällen. Lika trevligt som vanligt :)

Jag blev klar med min duk i helgen :) Så nu har jag fått mitt nästa projekt så den började jag med igår :) Det är en tavla till min systerdotter. Meningen är att jag ska bli klar innan hennes 1-årsdag och det får vi innerligt hoppas att jag inte tar till november på mig haha.

Jag sitter på jobbet om nån undrar varför jag skriver mitt på dan. Jag har lite rast och tar igen mig lite. Det bheövs, men som tur är så är vi mest ute nu. Det är skönt det. Va på teater tidigare idag med några barn, kul att komma iväg lite ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0