Glader

Idag är jag på ett strålande humör :) Vet inte varför egentligen, vaknade bara och va jätte glad och det är ju en riktigt härlig känsla. Så jag hoppas det håller i sig hela dagen :) Ska iväg till Mimmi om en stund, först ska jag ta mig en sväng på stan. Men först måste jag dricka kaffe och äta lite frukost. Ja jag vet att jag är lite seg, men idag fick jag ju äntligen sova ut haha.

Sen blir det Melodifestivalen ikväll.. Jag har inte alls nån koll i år, inte som jag burkar ha. Jag lyssnade iofs på låtarna igår kväll.. Jag har 2 favoriter tror jag, men jag återkommer om det imorrn.. När jag har hört hela låtarna och sett framträdandet och sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0