Jobb

Så första dagen av jobb avklarad. Det gick bra måste jag säga. Visst är d mkt nytt och lite rörigt så men det ska nog gå bra. Jag är stöd på idrotten och den kan nog behövas att man är två med så mkt elever.. Idag va det rätt lugnt faktiskt. Imorrn ska idrottsläraren iväg så då ska jag ha två lektioner själv, men det ska nog gå bra. Han har ju bestämt vad som ska göras så jag behöver inte gör så mkt.. Ska nog överleva den här veckan haha.. Jag tror jag kommer sova gott i natt i alla fall haha

Imorrn kommer Fia en stund, hon är i Sthlm och så skulle hon åka den här vägen hem. Nu blir det ju inte många timmar eftersom jag jobbar imorrn. Men det blir en stund i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0