Jobbtisdag

Så va det tisdag, vilket betyder att jag ska jobba idag. Ska strax gå iväg mot bussen. Jag är lite smånervös måste jag säga. Det är ett tag sen jag jobbade och det är alltid pirrigt med nya ställen. Men det är bra erfarenhet att va vikarie oxå och få se massa olika ställen. Ska bli kul i alla fall :)

Igår va jag coh lunchade med Kim och Sussi. Alltid lika kul att träffa dom, särskilt när det va ett bra tag sen sist. Det va väl ungefär vad som hände igår.. Jag va rätt slö och orkade inte göra så mkt.. Fastnade vid datorn som vanligt så det blev inte så tidigt i säng som jag hade tänkt haha. Men jag är faktiskt rätt pigg ändå nu och nu ska jag gå iväg..

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Jag håller en tumme och mina tår för dig.

2010-02-02 @ 08:44:27
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Susanne

Lycka till tjejen! Detta kommer du att fixa bra. / Kram Suss

2010-02-02 @ 09:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0