OS och jobb

Jag anses säkert som tämligen dum i huvudet eftersom jag fortfarande är vaken och ska jobba kl. 9 imorrn. Men jag ska se os-hockeyn. Jag har bara bestämt mig för det. Jag sov 4 timmar idag när jag kom hem så jag är relativt pigg. Får väl se om jag orkar hela matchen.. Det börjar bli lite segt att vänta nu haha. Nu kollar jag damhockey men innan har dom bara visat curling och det blir man ju trött av. Jag fattar ingenting av den sporten..
Idag har jag jobbat på samma ställe som tidigare men igår va jag på en ny skola. Det gick helt okej faktiskt, jag va lite nervös innan eftersom jag skulle va i en 6:a och jag inte har varit så mkt i skolan förut men det gick bra. Den skolan är jag gärna på fler gånger, den ligger så nära där jag bor oxå så d är perfekt :)

Nej nu ska jag försöka fördriva den här timmen som det är kvar tills dom börjar spela med nåt..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Välkommen till min värld!!!! Knäppte av TV:n kl 01:43 skall sedan upp kl o4:30. Dessutom skall jag jobba delad tur idag. Det är bara att bita ihop.... Det är inte varje dag det är OS på Tv.n./ Kram Suss.

2010-02-18 @ 14:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0