Slö helg

Igår gjorde jag verkligen inget vettigt alls på dan. Sov jätte länge och slappade. Det va riktigt skönt faktiskt :) På kvällen gick jag till Mimmi och Tess och kollade på Melodifestivalen. För en gångs skull gick dom två låtarna jag tyckte bäst om till final :) Det händer inte alltför ofta.. Men jag tycker Highlights var värda ett bättre öde faktiskt.. Men det är väl som vi sa: Highlights ska inte tävla i musik, d går inte så bra då ;) Sen blev jag kvar och kollade på OS en stund. Sen gick jag hem och la mig. Den här dagen har börjat mycket mer krativt än dagen igår var alls. Jag har städat min lägenhet, den var i stort behov av det. Men nu är det gjort och det är skönt. Resten av dagen blir nog rätt lugn skulle jag tro..

Kommentarer
Postat av: angelina

duktig flicka som gjorde det :)

kändes det inte skönt sen när du gjort det?! PUSS PÅ MIN SÖTA <3 <3

2010-02-14 @ 21:29:55
URL: http://musikenimitthjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0