Hemma igen

Nu är jag hemma från Gävle. Va ju där på hockey igår. Det va kul som vanligt. Men det kändes lite konstigt för jag höll på ett gult lag igår haha. Någon smart person hade glömt deras matchtröjor i Göteborg så dom fick låna Brynäs träningströjor haha. Men Frölunda vann i alla fall så ;) Jag och Mimmi va nöjda i alla fall ;) Sen sov vi hos Tess pappa. Ja dom två va ju oxå med på hockeyn såklart. När vi kom dit så kollade vi på melodifestivalen som vi spelat in.. Efter det va det godnatt, då va jag rätt trött haha. Sen idag så har vi åkt hem och nu är jag här.

Händer inte så mkt ikväll skulle jag tro. Kolla lite tv, är ju sista dan på OS. Imorrn vet jag inte vad som händer.. Ska tvätta, d är det jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0