Nice helg

Igår gick jag ju hem till Mimmi. Vi tittade på hockey först, det gick ju riktigt bra för en gångs skull haha. Sen blev det melodifestival och vin. Vi hade riktigt trevligt. Jag gick in i dimman där efter ett tag men kul hade jag haha. Men jag kom aldrig hem haha. Så jag sov kvar där och kom hem för ett tag sen.. Jag har varit en aning seg idag och inte mått så bra haha. Men nu så är det bra igen :)
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen tänkte jag. Sitta här och slappa, alltid lika skönt. Imorrn är det jobb igen, börjar inte förrän 9 vilket är skönt. Blir en rätt lugn dag imorrn, ska typ bara följa en klass till badet och en hem så d känns som en lugn start på veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0