Vilar

Jag bloggar visst varannan dag numera haha. Jag har inte så mycket vettigt att skriva så är väl därför antar jag. Igår träffade jag min jobbcoach och ärligt så ger det inte jätte mkt men men nån gång kanske det gör det. Sen va jag hemma hos Mimmi och Tess en bra stund. Sen va det hem och kolla på OS. Stafettguldet va hur skönt som helst :) Sen sov jag en stund för att imorse gåupp och kolla på hockey. Det va verkligen inte alls lika kul.. Jävla skit är vad det är! Sen gick jag och la mig igen för att försöka glömma bort eländet haha. Sov en bra stund, vilket va riktigt skönt. Nu är jag uppe igen och idag händer nog inte så jätte mkt mer. Jag är jäkligt seg idag.. Känns som jag har nån skit i kroppen som hotar med att bryta ut.. Det finns verkligen ingen tid till det känner jag. På lördag är det Gävle och hockey som gäller och då har jag verkligen ingen lust att va sjuk och nästa vecka går det verkligen inte. Nu när det blir av vill jag inte va sjuk! Så jag får väl försöka vila idag och imorrn och hoppas det känns bättre sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0