Ändrad design

Nu har jag äntligen tagit tag i att ändra min design. Har ju Emelie här så tänkte att hon skulle hjälpa mig med det, så nu kan jag nog själv om jag vill göra om den igen haha. Hon har talat om hur jag ska göra så har jag gjort så nu känner jag mig lite stolt haha. Sen är det ju helt klart min färg oxå :)

Idag ska vi nog inte göra så mkt alls.. Frostar av min frys, fick den braiga idén av Mimmi så tänkte det va lika bra att göra det med en gång. Man skjuter gärna upp allt sånt där annars.. Så för en gång skull tog jag tag i nåt direkt haha. Mamma brukar annars säga att mitt och hennes motto är: "Gör inget idag som du kan göra imorrn". Det känns som hon har lite rätt där..

Nej va sägs om frukost kanske haha


Kommentarer
Postat av: Annika

Det blev verkligen snyggt. och färgen är super.

Du kan få komma och tina ur vår frys också :)

2010-01-10 @ 14:36:26
Postat av: angelina

det blev sketa snyggt bruden ;) Känn dig MÄKTA STOLT! Pöss Pöss <3 <3

2010-01-10 @ 15:47:26
URL: http://musikenimitthjarta.blogspot.com
Postat av: CrimsonAnna

Jag tycker den nya designen är mysig-och du är lila punkt slut:)

2010-01-10 @ 16:23:43
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0