Det blir nog bättre

Idag är nog inte en så bra dag.. Jag försöker ta det lugnt och inte fundera så mycket, vilket inte är så lätt. Det är mycket tankar som rusar runt just nu. Jag måste ju tro på att allt kommer att lösa sig till det bästa. Det hoppas jag verkligen att det kommer att göra. Men just nu är allt mest förvirrat.. Men jag hoppas att det kommer lösa sig. Jag ska ju gå på jobbcoachings möte nästa onsdag i alla fall.. Får väl se vad det ger mig..

På lördag får jag besök i alla fall. Min underbara Nicole kommer hit :) Det ska bli riktigt skoj.. Hon är snart äkta tonåring (till sättet är hon redan det haha).. Tiden går så fort, jag kommer ihåg när hon föddes och det är ganska längesen det ja.. Men sen dess har hon varit viktig i mitt liv..

Annars är jag såg glad för mina vänner, utan dom hade jag nog gått under..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0