Glader

Nu har jag varit på utb i personalpolen. Det gick bara bra, ska bli kul och ut och jobba lite om man nu blir bokad men det tror jag nog att man ska bli någon gång i alla fall. Känns som det börjar vända lite nu. Senare i eftermiddag ska jag åka till Västerås. Fick hjälp av Kim att kolla upp bussar där, tack :) Hade först tänkt att jag skulle gå men så jäkla kallt och snöigt som d är idag så är jag glad att jag slipper det.. Jag har redan prommenerat så det räcker för idag haha.

Igår va jag hos Mimmi och Tess och hjälpte dom och måla sin vägg. Det blev faktiskt väldigt bra om jag får säga det själv ;) Alltid lika trevligt att vara där. Det hjälpte mitt humör avsevärt igår och även msn på kvällen sen. Jag kom tillbaka till mitt vanliga jag. Är så glad för det :) Jag är på väg tillbaka nu. Tack alla underbara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0