Måndag igen

Så va det måndag igen.. Nu känner jag mig verkligen arbetslös och det känns helt värdelöst. Jag vet att jag måste ta tag i livet, men måste det ske idag? Nej jag tänker inte hamna där jag va i våras och delvis i höstas med. Nu ska jag ta tag i det. Men jag är fruktansvärt seg idag.. Men jag ska försöka ta mig ut, har visst ärenden till arbetsförmedlningen oxå.. Att allt ska va så jäkla krångligt, sen tycker jag kommunerna jag ska ha arbetsgivarintyg från kan snabba på lite så allt kan lösa sig.. För som det är nu vet jag inte hur jag ska kunna leva.. Det kommer givetvis att lösa sig, allt löser sig förr eller senare :) Jag tänker absolut inte deppa ihop!

Ser fram emot lördag :) Det va ett tag sen nu, ja förra året faktiskt haha. Inget gör mig så glad som roadtripps ;) Det är det bästa med livet!

Emelie åkte ju hem igår, d va lite trist men kul att hon har varit här nu. Den här lägenheten hade hon ju inte besökt innan. Vi måste skärpa oss på att ses, det sker för sällan. Men när vi väl ses känns det som tiden stått stilla. Det är alltid så lätt att umgås med henne :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Snygg sida du har fixat dig!Ombyte förnöjer på alla plan, haha. Tänk positivt tjejen!/ Kram Suss

2010-01-11 @ 17:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0