Mitt i natten

Nu sitter jag här mitt i natten och ska snart kolla på hockey.. Det är ju JVM, semifinal idag Sverige-USA. Egentligen borde jag nog sovit lite innan om jag ska orka det här men jag gick ju hem till Mimmi och Tess på kaffe förut och blev kvar tills klockan va typ halv 2. Tess åkte ju iväg vid 8, hon har praktik en bit bort tidigt imorrn så hon åkte idag men jag blev kvar hos Mimmi och tjôtade skit. Men tillslut tog jag mig hem haha. Och här sitter jag nu och är jätte trött haha. Men jag måste ju se matchen, men kom inte och säg att jag är en sportnörd haha.

Kommentarer
Postat av: angelina

sportnörd ;D HAHAHA HAHAHA!

MIN söta lilla sportnörd är du sötnosen <3

2010-01-04 @ 12:10:42
URL: http://musikenimitthjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0