Ny vecka

Så va det ny vecka då. Tror nog att det kan bli en ritktigt bra vecka. Nu ska jag verkligen skärpa till mig. Det är bara JAG som kan göra nåt åt min situtation, jag vet ju det. Det hjälper inte att jag tycker synd om mig själv. Det gör jag egentligen inte, jag har bara en förmåga att gräva ner mig och bli ledsen över saker som det inte är nån idé att bli ledsen över egentligen. Men nu är det fan skärpning. Nu ska jag tillbaka till den där tjejen som jag är. Hon som skrattar och tar livet som en lek och inte på blodigt allvar. Det är ju ändå ingen idé, jag kommer ju ändå inte komma härifrån levande haha.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Måste gå till ica, det är det enda jag vet. Funderar över en sak oxå, jag måste bestämma mig den här veckan. Men det lutar åt att det blir så :)

Imorrn har jag i alla fall saker planerade, det känns bra det. Först är det utb för personalpolen och sen ska jag till Västerås på kvällen. Får väl se vad det leder till..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Nyfiken! Är det något roligt som händer dig??? Allt som är positivt är bra. / Kram Suss

2010-01-25 @ 22:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0