Rätt okej

Det känns faktiskt rätt bra nu. Det jobbiga är att man måste göra massa saker hemma för man kan inte skylla på en massa. Idag ska jag t.ex. byta gardiner tror jag, skulle gjort det innan jul men det blev inte riktigt så haha. Men idag ska jag ta tag i det. Annars händer det nog inte så mkt mer idag, jag är seg som jag vet inte vad nu förtiden. Antagligen är det vädret, fast just nu är det ganska okej ute. Jag menar -10 är rätt kallt annars men nu tycker jag det är lagom haha. Vi kan ju inte klaga på att vi inte har riktig vinter i år i alla fall haha. Men det är rätt härligt faktiskt. Det är när skiten ska bort jag kommer gnälla hahah. Men å andra sidan vill jag ju ha vår så det måste ju bort haha.

Igår sökte jag lite jobb och sådär och sen va jag hos Mimmi :). Alltid lika trevligt.. Känns skönt att ha nån att gå till så jag inte är helt ensam för då hade det nog varit svårt att härda ut.

Nej frukost och sen gardiner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0