Riktigt lyckad

Jag hade en riktig kanon kväll igår. Så jävla roligt :) Det va kul att se Scotts igen, d va ju ett tag sen så. Riktigt skoj :) Tack Mimmi och Tess för en skitkul kväll :) Idag är jag lite seg haha. Men givetvis kan jag inte sova länge så det får väl bli en tidig kväll och sova länge imorrn istället. Nu tänkte jag ta mig upp och ta och fixa i ordning i vardagsrummet, vart jag ska hitta den orken vet jag inte riktigt haha. Ska ner på stan en sväng oxå, kan behöva lite frisk luft så d är nog bra..

Bilder från kvällen kommer när jag orkar fixa i ordning dom :)

Kommentarer
Postat av: AnnaE

och nu vill man se bilder...ler

Hoppas allt är bra med dej!

2010-01-31 @ 13:11:23
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0