Roligt

Igår åkte jag ju då till Västerås. Tvärs över gången på tåget satt det någon som va väldigt lik Olle Jönsson i Lasse Stefanz, jag funderade lite på om det verkligen va han. När jag senare stod i rulltrappan på stationen i Västerås och han stod framför mig så ser jag helt plötsligt Lillen haha. Det va lite roligt, då insåg jag att det va Olle Jönsson haha. Fick sen reda på att d va massa dansband som va i Västerås för att spela in en singel till katastrofen i Haiti. Då förstod jag varför jag hade sett dom haha. Lillen såg inte mig och det är inte riktigt min stil att börja gapa på folk haha.

Men infon gick i alla fall bra. Det verkar som en riktigt bra förskola så kan ju hoppas att man blir kallad på en enskild intervju. Det skulle vara jätte kul :)

Idag har jag träffat min jobbchoach. Hon verkade bra och va lätt att prata med. Ska träffa henne om 2 veckor igen.

Om en stund ska jag iväg och handla. Mat måste man ju ha..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller tummarna för dig gumman! Men varför skulle dom inte vilja ha dig, du är ju bäst?!?

puss å kram

2010-01-27 @ 21:34:06
URL: http://eemeliie.blogg.se/
Postat av: Susanne

Önskar att det kommer att fixa sig./Suss

2010-01-27 @ 22:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0