Skit igår

Jag hoppas att den här dagen blir mkt bättre än gårdagen.. Jag hade ingen bra dag alls. Även om jag hade bra sällskap och det va nog bra för annars hade jag nog deppat ihop alldeles skulle jag tro. Men än så länge så känns det bättre än igår. Jag har lovat att se allt positivt och ska försöka göra det oxå.. När allt inte blir som jag har tänkt då blir jag depp.. Men det blir säkert bra ändå :)

Funderade en massa igår när jag skulle sova och det är aldrig bra, men igår var det nog bra för jag behövde nog få ur mig allt det där tror jag. Jag ska sluta och ta åt mig så förbannat, jag är sensationellt bra på det har jag märkt haha. Men det ska det blir ändring på..

Idag ska jag nog inte göra så mkt. Jag köpte ny gardinstång till lilla köksfönstret igår så jag ska nog sätta upp gardinen där tror jag så det blir gjort. Sen blir det nog en massa hockey skulle jag kunna tänka mig. Om det blir hemma själv eller med vänner det får vi se.. Beror på hur jag känner mig..


Kommentarer
Postat av: angelina

Tänka positivt :) Låter som en bra sak det!

Gör som jag har gjort. Gjorde en jättefin skylt i paintshop där det står just TÄNK POSITIVT VARJE DAG <3 och den sitter på kylskåpet och en på ytterdörren ;) haha. du vet vart jag finns om du behöver påminnas om det :) PÖSS PÅ DIG!

2010-01-16 @ 12:36:25
URL: http://musikenimitthjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0