Som jag känner

Jag har funderat många gånger vad man kan skriva i sin blogg och allt sådär. Egentligen är väl bloggen en offentlig dagbok men man skriver ju inte ens hälften av det man har i sitt huvud. Dels för att folk tolkar allt på sitt eget lilla vis, jag vet för jag är expert på att tolka saker som folk skriver. Men jag har egentligen svårt att förstå varför jag inte skulle kunna skriva det som rör sig i mitt huvud. För det är ju bara som jag tycker och känner, ingen annan kan ju egentligen säga att det är fel. För det är mina känslor och ingenting mer än så. Sen kan nån annan tycka och känna nåt helt annat, det förstår jag absolut men det som jag känner kan ju aldrig vara fel, eller hur. Sen håller jag inne med hel del för att det skulle kunna bli så väldigt fel, och en del vill man ju inte att alla ska veta heller.

Jag fick en del skit när jag skrev lite grejer här för ett tag sen, jag behövde verkligen få ventilera det och jag har inget emot om andra ventilerar sig i sin blogg heller. Det är upp till var och en. Om man inte kan få skriva av sig i sin blogg, vart ska man då göra det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0