Tvättning

Nu har dom gjort på blogg.se.. Jag fattade ingenting först men nu så haha. Det va inte så krångligt när jag väl fattat.

Idag är jag nyttig och tvättar, mitt torsdags nöje haha. Jag har inget emot att ha tvättstuga och så, tvätta är rätt mysigt det är att vika ihop tvätten jag får panik på haha. Men något som inte är mysigt med min tvättstuga är att jag måste gå ut för att komma till den. Visst d är inte långt, men det är inte ås lockande att springa till tvättstugan när det är massa snö utan för dörren. Då önskar jag att man kunde gå igenom källaren haha.
Annars idag blir det nog lugnt, bli en sväng till Mimmi och Tess när jag har tvättat klart. En sväng dit för mig brukar betyda hela kvällen haha. Vi får väl se hur det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0