Cinderella 6/6

Jag har varit dålig på att blogga. I lördags kom Kimmen hit och sen drog vi hem till Asta och Agda nästan på en gång och där blev vi kvar hela kvällen. Vi grillade och tjôtade skit som vanligt. Jag har saknat det :) Men det blir nog oftare snart ;) Sen va det äntligen söndag och Kryssningsdag :) Vi åkte buss till Sthlm och på terminalen fördrev vi tiden med att kasta kor och spela TP haha. Jävligt kul haha.
Sen på båten. Till hytten och efter det upp en sväng på soldäck innan det blev mat. Gott som vanligt. Så gjorde vi oss i ordning och förfestade. Sen upp till Fun Club. Jag hade en sån jävla rolig kväll. Det va det bästa på länge. Jag hade bästa sällskapet även om spriten talade några gånger haha. Jag vet att allt är glömt och förlåtet haha. Men sammantaget va det en underbar kryssning. Massa kul.. Fast bäst va nog cider i örat haha. Jag har massa sjuka kort som är helt och hållet för privatbruk haha. Det va galet i alla fall ;) Men det blev en tidig kväll ändå. Stackars Asta skadade sig så jag höll igång lite till efter det men sen gav jag oxå upp. Men det blev ändå massa galet tjôt i hytten. Ja jises haha.
Vi kom upp hyffsatt igår och intog frukost och sen spelade Scotts igen.. Så satt vi ute på däck ett tag när vi packat ihop oss och så.

Tack alla underbara för en fantastisk resa!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frukost är alltid bra. ;)

2010-06-11 @ 03:05:10
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0