Dagarna springer fram

Det känns som dagarna springer fram och jag inte riktigt hinner med. Det är redan juni, herregud. Det är min månad det haha. Igår jobbade jag igen, vilka ungar säger jag bara. Va man sådär själv när man va påväg in i tonåren? Jag tror tyvärr det.. Så jag får ta och be mina lärare om ursäkt haha. Det är ju tur man växer upp, det gör nog dom här med får man hoppas. Idag har jag tvättat och flängt runt lite.. Har haft en härlig dag..

Nu ska jag nog ta och fortsätta i min bok. Jag har fastnat i den. Askungar av Kristina Ohlsson, rekommenderas verkligen.

I helgen blir det skoj. Imorrn kommer Kimmen hit, åh vad jag saknat henne. Sen blir det nog grillning med brudarna och på söndag blir det skoj som fan. Det känner jag på mig haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0