Jobb och AF

Det blir inte alltid riktigt som man tänkt sig. Igår kollade jag där jag loggar in för att se om jag blivit bokad för vikariat i vikariepoolen jag är med i och såg då att jag hade blivit bokad på skolan där jag va rätt mkt innan jag började i Arboga. Så jag hade visst nåt att gå iväg till imorse :) Men jag hann AF på eftermiddagen sen och det tog inte alls lika lång tid som jag först trodde när jag kom dit. Men givetvis är jag tvungen att gå dit och träffa min handläggare en till gång..

Det gick bra att jobba, men jag kände att jag vant mig vid mindre barn haha. Uppkäftiga barn/ungdomar som håller på att bli tonåringar är ganska stor skillnad mot 1-5 åringar haha. Hade musik så det gick rätt bra ändå :)

Ska ut med Agda och Asta om en stund :) Imorrn vet jag inte alls vad som står på schemat, men nåt kan jag nog alltid hitta på haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0