Skolavslutning i Vedum

Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar i Vedum. Har varit här sen i torsdagskväll. Igår var det skolavslutning här. Min brorsdotter Kathrin och min syssling Sandra slutade 2:an och Sandras storasyster Nicole slutade 6:an. Vädret var väl inte på topp men som tur är höll det upp medan vi stod ute och tog lite kort i alla fall.


Sandra och Kathrin :)


Nicole :)

Mitt i Nicoles skolavslutning som va den sista av dom två så hade jag tid hos tandläkaren. Det gick bra, inga hål den här gången heller ;) Men kvalificerad misshandel på en kvart är inget jag uppskattar haha.
Efter skolavslutningen så va det tårta inne hos Nicole och Sandra. Mycket god :) Sen åkte jag, Nicole, Sandra och Kathrin till skoaffären. Jag och Kathrin köpte skor. Resten av kvällen tillbringades antingen framför tvn där fotbollsVM ju har börjat eller i köket där jag och mamma bakade till kalaset vi ska ha om en stund.

Imorrn åker jag och mamma hem till mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0