Sommaren

Det verkar som den här sommaren inte blir ledig ändå. Jag har fått sommarjobb :) Ska jobba som personlig assistent. Verkar som det är ganska lätt och väldigt socialt så det ska bli kul. Jag börjar veckan efter midsommar så lite ledig blir jag ju. Det är alltid nåt i alla fall :) Världen ler mot mig igen :D
En del andra saker som är på väg att hända oxå.. Men det berättar jag om när jag är helt säker och sådär..

Idag har jag varit iväg en sväng med Asta och Agda men nu händer det nog inte så mkt mer skulle jag tro. Jag ska tvätta bara för imorrn åker jag iväg :) Det ska bli härligt det :)


Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Kul:)

2010-06-09 @ 17:33:39
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Susanne

Grattis till jobbet. Du är nog född under den lyckliga tur stjärnan. Allt ordnar sig, MEN du kunde fått lite längre ledigt. Det skulle du behövt! / Kram Suss

2010-06-09 @ 22:24:15
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0