Bilder Cinderella 3/3

Bättre sent än aldrig, här kommer mina bilder från Cinderella 3/3. Det blev inte så mycket kort tagna alls. De korten som är tagna dagen efter på Scotts har Tess och Carina tagit.. Jag vet inte vem som har tagit vilka bilder men det är dom som är fotografer på Scotts korten dagen efter i alla fall :)




Tony Irwing hade dansskola


Det här va coolt ;)


Classe på kvällen :)


Henke och Robban :)

Sen gick min kamera och la sig och nu kommer bilder från torsdagsspelningen som då Tess och Carina tagit:


Classe :)


Lillen, han va tydligen svår att hitta ;)


Robban:)


Henke, Classe och Robban :)


Sådär, det va några av bilderna. Som sagt blev det inte så många den här resan. Men det blir ju fler gånger och fler kort ;) Ska skärpa mig på den punkten att ta kort när jag ute ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0