Inga höjdar dagar

Gårdagen var ingen höjdar dag och dagen har heller inte varit direkt strålande kan jag inte säga. Igår jobbade jag och det hände lite grejer som jag varken kan eller vill gå in på. Jag va inte på strålande humör när jag kom hem i alla fall. Tur att både hockeyn och fotbollen kunde muntra upp mig igår. Elfsborg vann med 6-0 (!!) mot Halmstad. Jag såg bara en del av matchen då jag mestadels kollade på hockeyn. Det gick ju bra för Frölunda med till slut :) Men jag va en aning nervös här i soffan.. Jag är glad att ingen ser mig när jag kollar sport haha.

Idag har jag varit på anställningsintervju i Arboga. Det gick bra hoppas jag, får väl se om jag får jobbet. Men som sagt annars har det varit en jobbig dag idag med och nu ska jag nog lägga mig och vila, känner att huvudvärken börja få fäste..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0