Namn

Så va det redan tisdag igen. Igår hade jag inget jobb så då va jag mest hemma hos Mimmi och Tess, alltid lika trevligt. Va ju där i lördags med :) Då kollade jag och Mimmi hockey, sen Melodifestivalen och sen blev det "Luftslottet som sprängdes". Den va bra :)

Idag ska jag jobba. Det är samma skola som jag alltid är på känns det som haha. Mig gör det inget, dom barnen vet jag ju vilka dom är och så. Det jobbiga när man är på massa olika skolor och klasser är att man inte kan några namn och då har jag ändå lätt för att lära mig namn. Dessutom heter ju ungarna likadant och då ska man lära sig efternamn oxå.. Det är jobbigt som det är haha. Om jag  skaffar barn ska dom ha ovanliga namn, jag har insett med åren att det är bra även om jag när jag va liten ville ha ett vanligt namn.

Nu ska jag till bussen :)

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

En tröst-det är inte så himla kul att ha ett vanligt namn heller

2010-03-16 @ 08:15:33
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0