Snart påväg

Så va det lördag igen då. Den här lördagen ser lite annorlunda ut än vad jag trodde att den skulle göra. Men nu är det som det är och om lite mer än 2 timmar så sitter jag på tåget mot mina gamla hemtrakter. Jag ser sådär fram mot att sitta på ett tåg i 3 timmar, men vad gör man inte för att få träffa familjen haha. Det ska bli skönt att få träffa alla igen.. Det blir ju inte alltför ofta, vilket är bra på sitt sätt. Så det blir nog inget bloggat förrän på måndag kväll skulle jag kunna tänka mig för datorn får stanna hemma, orkar inte släpa på den oxå. Jag har redan tagit med mig för mkt onödigt skit haha. Kommer ändå inte använda den så då kan den lika gärna stå hemma. Imorrn är det ju dop för min systerdotter, vilket är det som jag åker till mamma och pappa för. Ska bli kul att träffa henne igen, har ju bara träffat henne en gång.

Hockeyn igår gick ju inte sådär jättebra.. Men det är bara att ta nya tag på söndag. FHC har ju fortfarande matchbollen, nä det måste heta matchpucken.. Det är ju ishockey haha. Jag hoppas och tror på vinst på söndag i alla fall, det va ju inte långt borta igår heller. Tyvärr får jag inte se matchen :( Det är jag lite ledsen för..

Allt jag gör är drömmer om dig
Låt det inte sluta med att drömmer är allt jag gör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0