Trött vecka

Den här veckan har jag varit fruktansvärt trött. Vet inte vad det är, det är väldigt lätt att skylla på vädret så jag gör väl det haha. Nej det har ju faktiskt varit soligt men lite depp blir man ju på den här jäkla snön som aldrig tycks vilja försvinna. Sen har det varit nya skolor nästan hela veckan och det tar lite det oxå. Jag har en tendens att stressa upp mig själv i onödan. Idag har jag varit på skolan där jag har varit mest men jag har haft vanliga lektioner tillskillnad från dom andra gångerna jag har varit där då det har varit idrott. Men det gick bra idag, eleverna vet ju vem jag är vilket alltid är en fördel. För när man kommer ny till en klass ska dom alltid testa hur långt dom kan gå, det gäller alla. Jag va i en förskoleklass igår och dom gjorde likadant så det har inget med ålder att göra heller. Men det känns som jag börjar komma in i lärarvik yrket, d är rätt kul faktiskt..

Ikväll ska jag titta på hockey. Jag satt här i tisdags och trodde slutspelsplatsen skulle bli klar, men icke då så nu får jag sitta här och va skit nervös även ikväll. Jag hoppas verkligen jag slipper det på lördag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0