Gårdagskvällen

Underbart med en ledig dag. Jag har typ inte gjort någonting annat än sytt på min älgtavla. Jag har lagat lite mat och dammsög lite men annars så har jag bara suttit i soffan. Kändes så skönt att kunna göra det. Jag har lite problem med pollen så det passade väldigt bra att va ledig idag :)

Igår kväll åkte jag, Agda och Asta till Barva för att lyssna på Melissa och Zlips. När det va så nära tänkte vi att vi skulle passa på. Hon är ju så grym den bruden. Diggar henne som fan, tänk om man hade hälften av hennes röstkapacitet. Då hade jag varit glad. Tyvärr blev det inga bra kort då min kamera fick för sig att blixten inte skulle funka. Men när jag testade den förut, tror du inte blixten funkade perfekt då. Jag blir galen på tekniken ibland. Men det va en trevlig kväll :) Men jag va riktigt trött när vi kom hem.. Skönt med sovmorgon :)

Ikväll blir det lugnt. Imorgon åker vi till Gävle, ska bli trevligt att komma iväg lite :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gävle? Har du inte kommit hem ännu????? Miss you! / Kram Suss

2010-05-18 @ 00:08:27
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0