Helgen i Gävle

I fredags åkte jag, Agda och Asta till Gävle. Vi åkte runt lunch så vi va uppe skapligt. Det som stod på programmet då var att handla krukor till Agdas pappa då Asta skulle plantera om blommor åt honom. Det råkade även bli så att jag köpte låda/rör att ha på balkongen. Så nu ska jag bara inhandla blommor. Resten av fredagen blev lugn. Jag sydde en del på min älg.


Det här är Ahlgrens bilar rymdraketer, finns bara i Gävle

När vi vaknade på lördagen kände jag mig typ död. Kan ha berott på vad jag drömt kanske haha. Men jag vaknade till efter ett tag. Asta planterade blommor och jag och Agda assiterade lite. Sen tog vi en tur till köpis för attsedan åka tillbaka för att göra oss i ordning för att åka till Tors Loge i Torsåker och kolla på Scotts. Det blev lite vin och så innan vi kom iväg. Väl där hade vi en kanonkväll. Jag hade verkligen riktigt skoj :)
Korten är tagna av mig, Agda och Asta. Jag har som vanligt ingen koll på vem som har tagit vilka, men här kommer några av dom:


Snygg- Henke :)


Classe :)


Robban :)


Klockrent kort ;)


Lillen där bakom ;)


Fina Robban :)


Classe :)

Det va som sagt en fantastiskt rolig kväll. Misstänker att några hade kul åt mig oxå, men det bjuder jag på haha. Tack alla för en mycket trevlig kväll :)

På söndag åkte vi hem skapligt tidigt. Skönt att komma hem :)

Tack Asta och Agda för en riktigt rolig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0