Ingen tid

Jag är hemma från Gävle jag har bara inte haft någon tid att blogga. Jag ska köra ett bildinlägg och berätta om min roliga helg när jag kommer hem från jobbet, det lovar jag.

Vilket underbart väder det har blivit. Jag lyckades givetvis bränna mig lite igår, tur det är lite molnigare idag haha. Men jag lär ju som vanligt bli röd och sen blir det inget mer haha. Kräfta är min lott i livet, har än inte kommit på vad jag ska skylla på haha. 

Igår efter jobbet va jag på stan med Agda och Asta, vi fixade lite grejer och sen åt vi lite och satt och tjôtade skit. Trevligt som vanligt :) 
Idag är jag tyvärr skittrött så jag slocknar väl i soffan när jag kommer hem..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0